De Groesbeekse wijk Stekkenberg is een gezellige volksbuurt, maar was toe aan vernieuwing. In 2012 besloot woningbouwcorporatie Oosterpoort daarom tot de herstructurering van ruim 200 woningen. Bureau Buhrs kreeg de opdracht een strategisch communicatieplan voor Stekkenberg op te stellen dat zowel bestaande bewoners zou bedienen, als nieuwe bewoners zou aantrekken. Een belangrijke opgave was om het imago gelijke tred te laten houden met de vernieuwing. Bewoners moesten weer trots worden op hun buurt. Nieuwe woningen moesten snel worden verhuurd of verkocht.
Om te zorgen voor een langjarig communicatiestrategie werd er in de wijk een creatieve brainstormavond georganiseerd waarbij bewoners meedachten over de kwaliteiten van Stekkenberg. Bureau Buhrs gebruikte deze resultaten bij positionerings- en communicatieworkshops met professionals van gemeente, corporatie, welzijnsinstellingen, school etc.
Hieruit volgden een pay-off en de campagne ‘Gaat goed samen’ die werd gestart met de lancering van een website, een campagnebord en een evenement.